Функції та основні завдання
Інформація про діяльність
Платні послуги
Адміністративні послуги


05.06.2014 р.

Про хід поливів у 2014 році

 

Загальна площа зрошуваних земель в області складає 53,2 тис. га  (8,5 % від загальної площі сільськогосподарських угідь).

До поливного сезону 2014 року підготовлені зрошувальні системи на площі 13 тис. га. Укладені договори на подачу води для поливу сільгоспкультур на площі 5,1 тис. га.

Заповнені водою 15 зрошувальних систем, задіяні в роботі 26 насосних станцій для поливу 5058 га зрошуваних сільськогосподарських угідь.

По заявках водокористувачів вода для поливу подається з 31 березня 2014р.

Станом на 05.06.2014 року полито 2912 га фізичної площі (у 2013р. – 3346 га ).


 

12.03.2014 р.

Інформація про хід підготовки до поливного періоду 2014 р.

У лютому – березні поточного року в 7 районах Луганської області були проведені кущові наради-семінари, на яких розглянуті питання про хід підготовки до роботи  зрошувальних систем, дощувальних машин та організації поливів у господарствах області в  2014 році.

Станом на 11.03.2014 підготовлені до роботи зрошувальні системи на площі 11,2 тис. га, що становить 86% від завдання. Занепокоєння викликає затримка платежів Держказначейством, що унеможливлює придбання матеріалів (цементу, піску, паливно-мастильних матеріалів), необхідних для завершення робіт з підготовки зрошувальних систем до роботи.

Відповідно до спільного наказу Міністерства екології та природних ресурсів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України  від 25.12.2013 № 544/1561/1130 «Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг бюджетними установами, що належать до сфери управління Державного агентства водних ресурсів України, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» міжрайонними управліннями водного господарства сформовані тарифи на послуги, пов’язані з подачею води на полив у 2014 році і розпочалася робота з укладання договорів із сільгосптоваровиробниками.


  

09.01.2014 р.

Щодо інформаційної діяльності облводресурсів за 2013 рік

На виконання Указів Президента України №683 від 01.08.2002 р. «Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів місцевої влади» та №1276 від 15.09.2005 р. «Про забезпечення умов для більш широкої участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» і доручення Держводагентства України щодо регулярного висвітлення інформації про діяльність водогосподарських організацій у місцевих ЗМІ, на власному веб-сайті, на радіо і телебаченні, а також інформаційної роботи за       2013 рік облводресурсів та міжрайонними управліннями проведена наступна робота.

На власному веб-сайті працюють рубрики: «Новини», «Анонси подій», «Огляд преси», «Діяльність», «Фотогалерея», «Колегія», на яких фахівцями облводресурсів періодично розміщуються інформаційні, аналітичні матеріали щодо діяльності водогосподарських організацій. Всього з початку року на них розміщено 144 матеріали. У рубриці «Доступ до публічної інформації» та «Звернення громадян» висвітлюються запити, що надійшли від громадян. З початку року надійшло 16 запитів, на які дані своєчасні та вичерпні відповіді.

З метою висвітлення нових напрямків діяльності водогосподарських організацій, впровадження прогресивних технологій в зрошенні сільськогосподарських земель, ефективного використання і відтворення водних ресурсів та посилення просвітницької роботи серед населення області щоквартально виходить власна газета «Водогосподарник Луганщини», засновником якої є громадська організація «Луганська обласна організація товариства меліораторів та водогосподарників».

До Всесвітнього дня водних ресурсів (22 березня) було опубліковано 10 статей в обласних і районних газетах та проведені тематичні зустрічі зі студентами, школярами та громадськістю.

Другий номер власної газети був присвячений професійному святу Дню працівників водного господарства. В номері були розміщені матеріали, статті і фотографії про історію розвитку та автобіографічні нариси про ветеранів праці в рубриці «Люди та їх долі». Третій номер присвячений сьогоденним проблемам водних ресурсів Луганщини, четвертий – проблемам та шляхам оздоровлення р. Сіверський Донець. Були підготовані матеріали до журналу «Водне господарство України» про історію розвитку і сучасний стан водогосподарського комплексу області «Головне надбання водогосподарників Луганщини – люди» та дві статі до обласної профспілкової газети «Единство».

До Міжнародного водного форуму «Aqua Ukraine – 2013» підготовані буклети і брошури та відзнята «Фотогалерея» щодо сучасного стану водогосподарсько-меліоративного комплексу області.

При виїзді на водогосподарсько–меліоративні об’єкти керівників і спеціалістів облводресурсів та управлінь поширена практика проведення зустрічей з робітниками та фахівцями на робочих місцях, на яких розглядаються проблемні питання роботи водогосподарсько-меліоративного комплексу області у 2013 році та надаються обґрунтовані відповіді працівникам.  


 

Рекомендації 
по пропуску льодоходу, повені та дощових паводків
на річках і водоймах Луганської області.

1. З метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій на водних об’єктах і, пов’язаних з цим, затопленням та підтопленням населених пунктів та сільгоспугідь необхідно постійно діючим місцевим комісіям вжити відповідних заходів щодо розчистки  мереж водовідведення, прибережних територій річок від сміття, залишків дерев під мостовими переходами на підконтрольних територіях.

2. На основі прогнозів і розрахунків, а також досвіду пропуску повені у попередні роки необхідно розробити ряд заходів, які включають:

         - обстеження стану напірних водоскидних і водозабірних споруд водосховищ та ставків;

         - обстеження стану льодового покриву, можливості його навалу на споруди при підвищенні рівнів води;

         - завершення ремонту всіх споруд, які працюватимуть у період повені;

         - опробування затворів (основних і ремонтних), підйомних механізмів;

         - забезпечення надійності електрозабезпечення підйомних механізмів;

         - очистку водоскидних трактів від сторонніх предметів, які можуть зашкодити пропуску повені;

         - заготовку запасу інструментів, спецодягу та рятувальних засобів;

         - заготовку запасу будівельних матеріалів поблизу місць можливого пошкодження та підмиву споруд і територій;

         - посилення освітлення територій споруд та насосних станцій, а також підготовку засобів на випадок відключення електроенергії;

         - комплектування аварійних бригад, складання графіку чергувань відповідальних осіб і транспортних засобів;

         - організацію оперативного зв’язку з місцевою комісією з надзвичайних ситуацій.

3. Перед початком повені повинні бути виконані роботи по сколюванню льоду в місцях його припою до щитових затворів у верхньому і нижньому б’єфах або до шахти водоскиду.

4. Для забезпечення уповільнення піків максимальних витрат при проходженні високих повеней, проводиться попереднє спрацювання на необхідну відмітку водосховища або ставка. При цьому враховується безпечне існування льодового покриву, а також збереження умов життєдіяльності риби. Спрацювання водойм пропонується здійснювати до піку паводку, але не пізніше моменту, визначеного гідрометслужбою, дати встановлення сталих плюсових температур та початку повені.

5. Про початок скиду води з водосховищ власник гідроспоруд повинен ознайомити постійну комісію райдержадміністрації (міськради) з питань ТЕБ і НС, Луганське облводресурсів.

6. При загроз прориву земляної дамби приймаються термінові заходи щодо мобілізації людських і матеріальних ресурсів з оповіщенням про небезпеку, яка склалася для підприємств та населених пунктів, розташованих нижче по течії річки.

7. При проходженні повені через гідроспоруди забороняються будь-які роботи у нижньому б’єфі.

8. Після пропуску повені забезпечити фотографування споруд із замірами змін і пошкоджень.

9. Результати огляду оформляються актами, в яких фіксується стан споруд, характер і ступінь пошкоджень, а також заходи і строки ремонту пошкоджень.


 

Создание сайта
Лаймнет